Jounin stagat etsii uusia pelaajia

Laji on salibandy ja joukkueen kotipaikka on Helsinki. Joukkueeseen kuuluu 64 jäsentä ja kalenterissa on 9 tulevaa treeniä tai peliä.

Sählyporukka Merihaassa etsii pelaajia maanantai-illoiksi. Oletko vailla leppoisaa sählyseuraa? Tule ikäloppujen (keski-ikä yli 30) äijien kanssa kohkaamaan reikäpallon perässä! Tasomme ja taustamme on luokkaa kirjava puulaaki/aladivari/Play-liiga/kaljanjuonti. Vakiovuoromme on hyvään aikaan maanantaisin klo 19-20 Merihaan pallohallissa. Syksyn ensimmäinen vuoro on 7.8.2017. Vain heinäkuussa ei pelejä. Maksut kaksi kertaa vuodessa. Maalivahdit pelaavat ilmaiseksi. Satunnaisetkin veskarit ovat tervetulleita Nimenhuuto-rinkiimme. Ensin ilmoittautuneet pelaavat. Jos kiinnostuit, ota yhteyttä!

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin 23 tuntia sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.